fredag 4 mars 2011

Efter vissa påtryckningar...

är det dags att skriva ett inlägg.
Jag har inte riktigt haft någon inspiration, turnén var slitig, och sen blev jag så himla förkyld. Sen har jag inte riktigt kommit igång igen. Tur att jag inte lever på att blogga i alla fall, då hade det blivit fattigt...
Det har så klart hänt saker sen sist jag skrev, men det som hände nyligast var att det blev lite uppståndelse i fullmäktige i måndags. Det går att läsa om här.

http://allehanda.se/start/solleftea/1.2804541-folkpartist-hetsade-mot-tjansteman

Jag blev så klart förvånad över att han sa så, men ännu mer förvånad blev jag över att det blev sånt liv efteråt. Tidningen ringde Leif som besatta för att få en kommentar, och fullmäktiges ordförande har kallat in gruppledarna för att diskutera etiska regler.
Personligen tycker jag nog att det förekom fler påhopp som inte var så trevliga i måndags, men det är klart att man kanske inte ska nämna tjänstemän vid namn sådär.
Sen kan man ju tycka att det faktiskt räknas fel vid varenda bygge i hela kommunen...

Well, well... Jag ska försöka bli lite bättre på att skriva inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar