söndag 26 juni 2011

En vecka kvar!!

Om en vecka kommer vi hem med valpis. Jag vet att det är därför jag känner mig rastlös och har lite lite tålamod med oliktänkande, för att jag bara går och väntar. Och längtar.
Midsommar var i alla fall lovely. vi var som vanligt upp till vännerna i Skellefteå, och deras vänner. De är också oliktänkande, men på ett bra sätt. Man blir lite roligare och smartare när man är med dem, ingen som försöker krympa en och pressa in en i en form som man inte passar i.
Ibland tror jag att jag har en försenad tonårsrevolt, för jag tänker så himla mycket på det där med att få vara vem man vill och att gå sin egen väg. Det brukar vara extra starkt på våren/sommaren. Sen på hösten och vintern går min inre tonåring i ide, som björnen. Om jag lyssnar en extra gång på It takes a fool to remain sane, så kanske jag klarar av morgondagen på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar