lördag 5 mars 2011

Hade jag varit en riktig bloggare...

så hade jag tagit före- och efter-foton, för jag har varit hos frissan. Lyckades också lura ner Ola till stan, då 1899 har öppnat sin köksavdelning idag. Köpte två knivar och en chockrosa pastaslev. Precis som att vi äter så mycket pasta, men vi kanske börjar med det nu... Den passar hemskt bra i min vita bunke med köksredskap i alla fall.
På 1899 fick vi också veta att det är vernissage på Orrenhuset i eftermiddag. Vi fick rent av skaka tass med konstnären, så nu känner vi oss tvingade att gå dit. Det kan ju vara roligt, lokalerna är ju jättefina. Undrar hur många som går på ett vernissage i Sollefteå. Det kan ju va spännande att gå dit bara för att se vilka som är där. Om jag känner någon så kommer jag hamna i chock.
 Jag återkommer med rapport från vår utflykt i finkulturen.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar